Публічна оферта

про надання послуг з розміщення спортивних майданчиків, профілів тренерів та спортивних секцій. редакція від 01.09.2025 р.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕНУЙСЬ ІНТЕРНЕШНЛ» (надалі за текстом – «Виконавець»), відповідно до ст. 633 Цивільного Кодексу України пропонує необмеженому колу осіб (державні заклади, юридичні та фізичні особи) отримати послуги з розміщення інформації про спортивні майданчики, профілі тренерів та спортивні секції на підставі цього Публічного договору (надалі – «Договір»). 1.2. Державні заклади, юридичні і фізичні особи (надалі – «Замовник»), здійснюючи оплату послуг та користуючись Сайтом, підтверджують свою згоду з умовами цього Договору. Разом Замовник і Виконавець іменуються як «Сторони», а кожна окремо – «Сторона». 1.3. Якщо Замовник не погоджується з умовами Договору – він зобов’язаний утриматися від оплати та користування послугами, що надаються на веб-сайті https://Train/ (надалі – «Сайт»). 2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 2.1. Виконавець надає Замовнику послуги з розміщення на Сайті: спортивних майданчиків (опис, фото, умови оренди, календар бронювання); профілів тренерів (досвід, напрям підготовки, ціни, контактна інформація); спортивних секцій (опис занять, розклад, умови участі). 2.2. Послуги включають у себе публікацію матеріалів Замовника, технічне забезпечення їх відображення, надання можливості бронювання та інші організаційно-технічні функції. 2.3. Вартість, перелік та строки надання Послуг визначаються тарифами на Сайті, рахунками та актами наданих послуг. 2.4. На Сайті забороняється розміщувати інформацію, що: суперечить чинному законодавству України; містить недостовірні відомості; порушує права третіх осіб; не пов’язана з тематикою спорту, оренди майданчиків, тренерської діяльності чи спортивних секцій; вводить користувачів в оману. 2.5. Замовнику належать майнові права на передані матеріали (описи, фото, дані), а також на матеріали, створені Виконавцем за оплаченими замовленнями. 3. ПОРЯДОК ОПЛАТИ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ 3.1. Після ознайомлення з умовами цього Договору та вибору певного виду Послуг Замовник може: 3.1.1. направити Замовлення на електронну адресу Виконавця: Train@gmail.com; 3.1.2. усно повідомити менеджеру Виконавця за номером +38 (050) 509-28-88 зміст даного Замовлення; 3.1.3. самостійно сформувати рахунок-фактуру на Сайті та здійснити оплату із використанням доступних платіжних сервісів. 3.2. При оформленні Замовлень відповідно до пунктів 3.1.1 та 3.1.2 Договору Виконавець виставляє Замовнику рахунок-фактуру на оплату обраних Послуг. 3.3. Оплата Послуг виконується Замовником у безготівковому порядку на рахунок Виконавця, зазначений у рахунку, авансовим платежем у розмірі 100 % (сто відсотків) вартості Послуг до початку їх надання. 3.4. Виконавець приступає до виконання своїх обов’язків згідно з цим Договором не пізніше наступного робочого дня з дати надходження коштів на його банківський рахунок. 3.5. Фактом надання Послуг вважається їх активація в особистому кабінеті Замовника на Сайті, відображення в розділі «Доступні сервіси» та надання доступу Замовнику до використання цих Послуг. 3.6. Строк дії усіх Послуг, що надає Виконавець, становить 365 (триста шістдесят п’ять) календарних днів з дати їх активації. Якщо Замовник не використав Послуги у встановлений строк, кошти, сплачені за Послуги, не повертаються. 3.7. Протягом 5 (п’яти) робочих днів після активації Послуг у кабінеті Замовника, Виконавець складає Акт наданих Послуг та надсилає його на підпис Замовнику за допомогою електронного документообігу (за наявності у Замовника відповідних сервісів). 3.8. Замовник протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Акта зобов’язаний підписати його та повернути Виконавцю, або надати мотивовану письмову відмову від підписання. 3.8.1. Виконавець додатково завантажує електронний формат Акта в особистий кабінет Замовника у розділ «Історія замовлень». Цей документ формується виключно для ознайомлення і не має юридичної сили. 3.9. Якщо Замовник протягом строку, зазначеного у п. 3.8., не підписав Акт і не надав мотивованої відмови, Послуги вважаються наданими належним чином та прийнятими Замовником без зауважень. У випадку мотивованої відмови Сторони складають Акт про недоліки із зазначенням строків їх усунення. 3.10. У випадку використання Замовником програм електронного документообігу («M.E.DOC», «Вчасно» або інші), Акти наданих Послуг надсилаються Виконавцем через відповідний сервіс з використанням удосконаленого електронного підпису, відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». 3.10.1. Замовник протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Акта у сервісі електронного документообігу зобов’язаний його підписати або відхилити підписання з відповідним обґрунтуванням. 3.11. Інший порядок розрахунків та підписання актів може бути встановлений окремим письмовим договором між Сторонами. 4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 4.1. Замовник зобов’язується: 4.1.1. надати Виконавцю достовірну інформацію (описи, фото, контактні дані, умови оренди чи навчання), необхідну для розміщення спортивних майданчиків, профілів тренерів або спортивних секцій; 4.1.2. оплачувати вартість Послуг у строки, порядку і на умовах, визначених цим Договором; 4.1.3. у випадку самостійного виявлення технічних несправностей у роботі Сайту негайно повідомляти про це Виконавця з метою оперативного їх усунення; 4.1.4. дотримуватись правил користування Сайтом, розміщених на https://Train.com.ua/; 4.1.5. належним чином виконувати інші умови цього Договору. 4.2. Виконавець зобов’язується: 4.2.1. забезпечувати належну якість та своєчасність надання Послуг; 4.2.2. протягом 1 (одного) робочого дня після отримання матеріалів від Замовника розміщувати їх на Сайті (за умови відповідності вимогам цього Договору та тарифам); 4.2.3. не розголошувати та не передавати третім особам інформацію з обмеженим доступом, визначену такою Замовником або відповідно до законодавства України; 4.2.4. усувати виявлені технічні несправності Сайту протягом 48 годин з моменту їх виявлення (якщо інший строк не буде погоджений Сторонами); 4.2.5. належним чином виконувати інші умови Договору; 4.2.6. повідомляти Замовника не пізніше ніж за 5 (п’ять) календарних днів до підвищення вартості Послуг. 4.3. Замовник має право: 4.3.1. вимагати від Виконавця належного та якісного надання Послуг; 4.3.2. отримати підтвердження оплати та факт надання Послуг у строки й порядку, визначеному цим Договором; 4.3.3. вимагати усунення недоліків у Послугах, якість яких не відповідає умовам Договору або законодавству України. Усунення недоліків не звільняє Виконавця від відповідальності за неналежне виконання своїх зобов’язань. 4.4. Виконавець має право: 4.4.1. вимагати від Замовника своєчасної оплати Послуг; 4.4.2. у випадку прострочення оплати відстрочити початок надання Послуг на кількість днів прострочення або призупинити їх надання на цей період; 4.4.3. вимагати від Замовника копії документів (ліцензій, дозволів тощо), якщо розміщена інформація стосується діяльності, яка підлягає ліцензуванню відповідно до законодавства України; 4.4.4. надавати Замовнику знижки на Послуги. Умови надання знижок публікуються на Сайті. Розмір наданої знижки відображається в особистому кабінеті Замовника, у рахунках та актах. Знижка не може бути надана після придбання Послуг; 4.4.5. здійснювати офіційне листування із Замовником через месенджери «Viber», та/або електронну пошту. 5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 5.1. У випадку невиконання або неналежного виконання однією зі Сторін своїх зобов'язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України. 5.2. У разі порушення Замовником строків сплати вартості Послуг, він зобов’язаний сплатити Виконавцю пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми простроченого платежу за кожен день прострочення. Якщо заборгованість перевищує 1 (один) календарний місяць, Виконавець має право призупинити або анулювати доступ Замовника до Послуг на Сайті до моменту повного погашення заборгованості. 5.3. У разі порушення Виконавцем строків надання Послуг, він зобов’язаний сплатити Замовнику неустойку у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості прострочених Послуг за кожен день прострочення. 5.4. Замовник гарантує, що надані ним матеріали (описи майданчиків, профілів тренерів, секцій, фото, контактні дані тощо) відповідають нормам чинного законодавства України, включаючи вимоги щодо захисту інтелектуальної власності, реклами, персональних даних, а також не порушують права третіх осіб. Замовник несе повну відповідальність, у тому числі матеріальну, за порушення цих вимог. 5.5. Виконавець не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених Замовником, а також за будь-які наслідки, що виникли у зв’язку з їх недостовірністю чи незаконним характером. 5.6. У разі несвоєчасного надання Замовником матеріалів чи інформації, необхідних для належного надання Послуг, Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань. 5.7. У разі порушення Замовником правил користування Сайтом (п. 4.1.4. цього Договору), Виконавець має право призупинити або повністю припинити надання Послуг без будь-якої відповідальності за ненадання таких Послуг. 6. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ 6.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання чи неналежне виконання зобов’язань за цим Договором, якщо це стало наслідком дії форс-мажорних обставин, які Сторони не могли передбачити чи запобігти розумними діями. У такому випадку строк виконання зобов’язань відкладається на час дії форс-мажору. 6.2. До форс-мажорних обставин відносяться: війна, військові дії, мобілізація, акти тероризму, масові заворушення, страйки, блокади, рішення органів державної влади чи місцевого самоврядування, карантин, пожежі, вибухи, техногенні аварії, перебої в роботі транспорту, енергосистеми та зв’язку, стихійні лиха (урагани, повені, землетруси, зсуви ґрунту, сильні морози, ожеледь тощо), а також інші надзвичайні та невідворотні події, що об’єктивно унеможливлюють виконання Сторонами своїх зобов’язань. 6.3. Форс-мажорними обставинами також вважаються аварії та перебої в роботі енергомереж, інтернет-зв’язку та інших комунікацій, що роблять неможливим надання або отримання Послуг. 6.4. Сторона, яка зазнала впливу форс-мажорних обставин, зобов’язана негайно, але не пізніше трьох робочих днів, повідомити іншу Сторону про їх настання. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення позбавляє Сторону права посилатися на такі обставини. 6.5. Дія форс-мажорних обставин повинна бути підтверджена документом Торгово-промислової палати України або її регіонального відділення. Такий документ має бути наданий іншій Стороні не пізніше 7 (семи) робочих днів з моменту початку дії форс-мажору, якщо інший строк не визначено органом, що видає відповідний документ. 6.6. Строк виконання зобов’язань Сторін продовжується на період дії форс-мажорних обставин. Якщо їх дія триває понад 30 (тридцять) календарних днів, кожна зі Сторін має право відмовитись від цього Договору без відшкодування збитків іншій Стороні, за умови підписання Актів та проведення взаєморозрахунків за фактично надані Послуги. 7. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ 7.1. Усі спори та розбіжності, що можуть виникнути між Сторонами у зв’язку з укладенням, виконанням, зміною чи припиненням цього Договору, вирішуються шляхом переговорів та взаємних консультацій. 7.2. У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, спір підлягає вирішенню в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України за місцезнаходженням Виконавця, якщо інше не буде погоджено Сторонами окремо. 8. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ 8.1. Договір набирає чинності з моменту, визначеного у п. 1.2 цього Договору, і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 8.2. Кожна зі Сторін має право достроково припинити дію Договору, письмово попередивши про це іншу Сторону не менше ніж за 1 (один) місяць до запланованої дати припинення. 8.3. У разі дострокового припинення Договору з причин, що не пов’язані з неналежним виконанням Виконавцем зобов’язань, передплачені кошти Замовнику не повертаються. 8.4. Замовнику забороняється будь-яким чином збирати інформацію з бази даних Сайту (майданчиків, профілів тренерів, секцій, контактних даних користувачів) з метою передачі її третім особам або використання не за призначенням. 8.5. Замовнику забороняється використовувати дані користувачів Сайту для розсилки комерційних пропозицій чи повідомлень, що не стосуються безпосередньо оренди майданчиків, тренерської діяльності або спортивних секцій. 8.6. Будь-яка інформація, отримана Сторонами під час виконання Договору, є конфіденційною і не може бути розголошена без письмової згоди іншої Сторони, крім випадків, передбачених чинним законодавством України. 8.7. Замовник надає згоду на обробку своїх персональних даних Виконавцем виключно з метою виконання цього Договору, розвитку та поліпшення послуг Сайту, захисту прав та інтересів Сторін, дотримання вимог бухгалтерського, податкового, господарського, цивільного та адміністративного законодавства. Замовник гарантує, що має згоду третіх осіб (співробітників, клієнтів, представників), персональні дані яких передає Виконавцю, та несе відповідальність за її відсутність. 8.8. Сторони підтверджують, що щодо них, їх представників та кінцевих бенефіціарних власників відсутні підстави для застосування санкцій чи мораторію відповідно до законодавства України. 8.9. Сторони домовились використовувати електронний документообіг у взаємовідносинах, у тому числі для підписання актів та інших документів із застосуванням кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису (КЕП/УЕП), відповідно до законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 8.10. Повідомлення між Сторонами вважаються належним чином здійсненими, якщо вони надіслані рекомендованим листом, кур’єром, електронною поштою або через системи електронного документообігу. Датою отримання повідомлення вважається дата особистого вручення, дата поштового штемпеля, дата доставки електронного листа або дата надходження повідомлення в електронну систему документообігу. У випадку зміни адреси або контактних даних Сторона зобов’язана повідомити іншу Сторону протягом 5 (п’яти) календарних днів.